Urmatoarele cursuri se adreseaza firmelor care doresc optimizarea relatiilor cu clientii sau cu partenerii de afaceri vorbitori de limba engleza, investind in specializarea propriilor angajati.
Cursurile sunt concepute special pentru firme si mijlocesc limbajul uzual in diverse situatii intalnite la locul de munca. Dialoguri cu clientii, convorbiri telefonice, managementul unei reclamatii, discutii de afaceri, redactarea corespondentei cu clientii sau cu partenerii de afaceri reprezinta unele elemente de baza din continutul cursurilor.
In afara de aspectul lingvistic, cursurile noastre ofera transparenta valorilor si modalitatii de gandire a vorbitorilor de limba engleza nativa, contribuind astfel esential la o buna colaborare a companiilor cu clientii sau cu partenerii lor de afaceri. Prin urmare, firmele se bucura de mai multi clienti, de loialitatea clientilor prezenti si de cresterea profitului.
Durata cursurilor si data de incepere a lor se orienteaza dupa obiectivul companiei. Contactati-ne acum pentru a va trimite o oferta personalizata
Showing 1–9 of 66 results